FOLLOWERS

Monday, January 3, 2011

Pernah tak korang rase camni...

Assalamualaikum

26 hari lagi... Fuh... makin gedebuk gedebak bunyi jantung ni...
Nak countdown utk hari ke-30 pun tak sempat ha...

Pernah tak korang rase camni...
Nak siapkan kad, teringat barang hantaran tak siap lagi.
Nak siapkan hantaran, mak pulak suruh habiskan jahit langsir. satu umah tu... baru siap tingkat bawah je ha...
Nak siapkan veil... apek yang nak pasang lampu bling2 pulak datang... dan2 tu gak nak pasang... kena kemas bilik bagai le plak...

kawan2 siap call... 'an, kalau nak mintak tolong, roger2 ja...'
tapi an pulak blur... nak minta tolong wat ape?
mmg ancus la pngurusan cik an... aisy...
ke... minta tolong siapkan doorgift ea?
hurm...

xpun...
doraemon!! awak katne?

awak tolong siapkan SEMUA kerja2 ni, boleh?
nanti saye belanje awak makan dorayaki... nak? nak?

~ sengal suda~




*** barakallah iedayah! semoga berbahagia hingga ke syurga! =D ***



wassalam~

.: AN :.

6 comments:

  1. an, dah penah rasa dah. insyallah semua ok. sila buat satu persatu :) pada saat dan ketika ini, redha itu penting :)

    ReplyDelete
  2. Tak pernah rase lagi sbb belum kawin lg.hehe.i freeee.nk upah i pun bole.banje makan sudah ;p hahahaha.buat markas siapkan keje kawin u kat rumah i pun bole.hehe

    ReplyDelete
  3. pernah pernah. hehe

    chaiyuk2 ;)

    ReplyDelete
  4. been there, done that.. giler rasjantung berdegup kencang... anyhow.. all the best an

    ReplyDelete
  5. all the best!
    belum rasa lagi tapi sure akan rasa punye...pulak tu cuma diri sendiri je yang kena buat...takutnye!

    ReplyDelete
  6. 2 reen: thnks reen! sgt memahami.. huhu..

    2 lisa: wah! kalu umah lisa sblh umah an, alangkah bahagianya... haha!

    2 dd: thnks dd! seriau neyh~

    2 zaila: thnks zaila! tu la... kalu kire cuti, tinggal 7 hr lagi.. aiyak!

    2 syima: thnks syima! mmg takot... tp kna rase gak... agaga...

    ReplyDelete