FOLLOWERS

Wednesday, November 17, 2010

Raya orang bujang

Assalamualaikum

Rasanya ramai yang dah sampai kampung masing-masing... kan? Nampaknya tahun ni an dan adik2 beraya di sini ja. Adik2 cuti satu hari. Tapi petang ni insyaallah akan ziarah rumah pakcik yang sekangkang kera je dari rumah an ni. hehe...

Orang lain masak, rumah ni pun harus masak okei. Malam tadi mau macam bersilat kat dapur nak menyiapkan rendang semata je. Tu pun sebab lauk jiran sebelah dah menyengat masuk ke kawasan rumah an. Aduhai~ mane boleh jadi... kite pun kena masak gak! huhu...



Abaikan tone warna yang berbeza. Satu pakai kamera, satu lagi pkai handphone


Malam tadi (abaikan gak adik an yg tengah khusyuk makan tu... huhu...)

Pagi ni

Haha! ringkas ja... raya orang bujang... huhu...



Rasa lain sket pagi ni... Iyela... biasanya kalau pergi masjid... mesti jalan sama mak. Hm...


Usai solat... salam2... tersempak ngan jiran yang sorang ni.. Borak2 jap... Lama rasanya tak jumpa dia... awak nampak sangat cantik bila berbusana macam ni... =D



Buat elyana dan pasangan yang bakal melangsungkan perkahwinan hujung minggu ni...

Barakallah! Semoga berkekalan sehingga ke syurga! =)





Buat rakan2 bloggers dan tetamu walimahpedia...

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA!
** MAAF ZAHIR BATIN **


'Daging (haiwan korban) dan darahnya itu sekali-kali tidak akan sampai kepada Allah, tetapi yang sampai kepadaNya adalah ketakwaan kamu, Demikianlah Dia menundukkannya untukmu agar kamu mengagungkan Allah atas petunjuk yang Dia berikan kepadamu. Dan sampaikanlah khabar gembira kepada orang-orang yang berbuat baik.'

(surah al-Hajj: 37)




** muhasabah hari raya aidiladha... medan untuk an jadi lebih berdikari... Kena tingkatkan lagi persiapan diri. Lebih2 lagi nak masuk fasa alam perkahwinan ni. Hm... cantiknya perancangan Allah tu kan? Subhanallah~

Wassalam~

.: AN :.

3 comments:

  1. salam aidiladha

    tahun ni saya tak sempat sarungkan baju kurung pun sbb busy mencari doorgift..

    ReplyDelete
  2. i pn rayer cni je dear..sigh~~~

    ReplyDelete
  3. 2 syima: alolo... ciannya... an lak lepas gi umah pakcik, g beraya kat gavy! pnat si asyraf tu mlayan makcik yg cerewet ni ha... huu...

    2 iedayah: sob2... samela.. xpe2... sehari je... huhu...

    ReplyDelete